Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Dzienny Dom Pobytu dla Osób Starszych i Niepełnosprawnych

Zapytanie o cenę na dostawę produktów żywnościowych do stołówki Dziennego Domu Pobytu dla Osób Starszych i Niepełnosprawnych w Maryninie na kwiecień – maj 2022 roku.

Utworzono dnia 22.03.2022

 

DDP/GK/3/2022

Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę produktów żywnościowych.

Zamówienie zostanie realizowane na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym Dz. U. z 2019 poz. 1145 (ze zmianami), Zarządzeniem nr 46/2021 Wójta Gminy Konopnica z dnia 02.03.2021 r. w sprawie Regulaminu postępowania przy udzieleniu zamówień publicznych w Gminie Konopnica, których wartość netto jest niższa od kwoty 130000,00 zł.

Zadanie realizowane w ramach projektu „Aktywny Senior w Gminie Konopnica”.

Zamawiający:

Gmina Konopnica

Kozubszczyzna 127A, 21-030 Motycz

NIP: 713-287-74-88

 

Jednostka realizująca projekt:

Dzienny Dom Pobytu dla Osób Starszych i Niepełnosprawnych

w Maryninie

Marynin 59, 21-030 Motycz

 

1. Przedmiot zamówienia – dostawa produktów żywnościowych do stołówki Dziennego Domu Pobytu (szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1a – 1g, który należy uzupełnić)

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg koszyków zawartych w załącznikach: od 1a do 1g

Każdy z wypełnionych załączników prosimy opatrzeć pieczątką oraz podpisem osoby upoważnionej.

3. Wymagany termin realizacji zamówienia: kwiecień – maj 2022r.

4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:

-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; (Należy uzupełnić oświadczenie zawarte w załączniku nr 2)

5. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto – waga 100 %
7. Okres związania ofertą trwa do 31 maj 2022 r.

8. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.

9. Wykonawca złoży ofertę na adres mailowy Dziennego Domu Pobytu z oznaczeniem „Oferta na dostawę produktów żywnościowych” - ddp@marynin.pl

10. Termin składania ofert upływa dnia 31.03.2022 r. o godz. 14:00.

11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.03.2022 r. o godz. 14:15 , w siedzibie Dziennego Domu Pobytu dla Osób Starszych i Niepełnosprawnych w Maryninie.

12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.

13. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania wybranego Wykonawcę.

W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.

 

Marynin, 22.03.2022 r.

 

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Imieniny

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 19

W poprzednim tygodniu: 41

W tym miesiącu: 114

W poprzednim miesiącu: 194

Wszystkich: 4793