DDP/GK/3/2022
Zapraszamy do złożenia oferty na dostawę produktów żywnościowych.
Zamówienie zostanie realizowane na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym Dz. U. z 2019 poz. 1145 (ze zmianami), Zarządzeniem nr 46/2021 Wójta Gminy Konopnica z dnia 02.03.2021 r. w sprawie Regulaminu postępowania przy udzieleniu zamówień publicznych w Gminie Konopnica, których wartość netto jest niższa od kwoty 130000,00 zł.
Zadanie realizowane w ramach projektu „Aktywny Senior w Gminie Konopnica”.
Zamawiający:
Gmina Konopnica
Kozubszczyzna 127A, 21-030 Motycz
NIP: 713-287-74-88
Jednostka realizująca projekt:
Dzienny Dom Pobytu dla Osób Starszych i Niepełnosprawnych
w Maryninie
Marynin 59, 21-030 Motycz
1. Przedmiot zamówienia – dostawa produktów żywnościowych do stołówki Dziennego Domu Pobytu (szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1a – 1g, który należy uzupełnić)
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg koszyków zawartych w załącznikach: od 1a do 1g
Każdy z wypełnionych załączników prosimy opatrzeć pieczątką oraz podpisem osoby upoważnionej.
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: kwiecień – maj 2022r.
4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; (Należy uzupełnić oświadczenie zawarte w załączniku nr 2)
5. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny brutto – waga 100 %
7. Okres związania ofertą trwa do 31 maj 2022 r.
8. Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
9. Wykonawca złoży ofertę na adres mailowy Dziennego Domu Pobytu z oznaczeniem „Oferta na dostawę produktów żywnościowych” - ddp@marynin.pl
10. Termin składania ofert upływa dnia 31.03.2022 r. o godz. 14:00.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.03.2022 r. o godz. 14:15 , w siedzibie Dziennego Domu Pobytu dla Osób Starszych i Niepełnosprawnych w Maryninie.
12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
13. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania wybranego Wykonawcę.
W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.
Marynin, 22.03.2022 r.